Про нас
У нас працюють лише ентузіасти своєї справи та високваліфіковані професіонали.
Чим ми керуємося:
Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про інклюзивно- ресурсний центр, Статутом закладу, актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами.
Центр у своїй діяльності підконтрольний та підзвітний Засновнику - Козівській селищній раді, підпорядкований відділу освіти, культури, молоді та спорту Козівської селищної ради.
Інклюзивно-ресурсний центр надає послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) у Козівській територіальній громаді , за умови подання відповідних документів. У разі відсутності інклюзивно-ресурсного центру у відповідній територіальній громаді (районі), місті (районі міста) за місцем проживання (навчання) дитини батьки (один з батьків) або законні представники мають право звернутися до найближчого інклюзивно-ресурсного центру.
Наша історія!
Сьомим скликанням дев'ятнадцятої сесії Козівської районної ради Тернопільської області 8 червня 2018 року було створено Комунальну установу «Козівський районний інклюзивно-ресурсний центр» Козівської районної ради, рішенням третьої сесії Козівської селищної ради восьмого скликання від 29 січня 2021 року, інклюзивно-ресурсний центр перейменовано на Комунальну установу «Козівський інклюзивно-ресурсний центр» Козівської селищної ради.
Завдання центру:
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти та інші.